Waarom efficiënt werken

In een service gerichte economie, maakt uw bedrijf of organisatie niet langer het verschil met wat u maakt of aanbiedt, maar wel met hoe u dit doet.

Procesverbetering gaat over wat uw bedrijf of organisatie doet voor uw klanten en niet wat u hen aandoet.

Waarom simpel als het ook moeilijk kan? Omdat je dan tijd en geld overhoudt voor de waardevolle dingen.

Neem even 3 minuten de tijd en bekijk deze presentatie eens:


Dit alles wordt vaak omschreven als “Operational Excellence”. Het is de combinatie van een uitstekende klantenservice, een hoge graad aan efficiëntie en het vermijden van operationele risico’s.
Indien uw organisatie haar bedrijfsprocessen niet duidelijk en evenwichtig uitgewerkt heeft, verliest u elke dag opnieuw geld, kan u uw klanten onmogelijk een kwaliteitsvolle service verlenen, stelt u zich bloot aan operationele risico’s en stijgt de kans dat u en uw medewerkers hun werkplezier dreigen te verliezen.

 

Neem contact om een afspraak te maken of om de mogelijkheden voor uw bedrijf of organisatie te bespreken.

Reacties zijn uitgeschakeld.